Sprawujemy patronat nad konferencją: Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego

Sprawujemy patronat nad konferencją: Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.

Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?

Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?

Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

 Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:

Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego”

30 stycznia w Warszawie

Wstęp wolny, wymagana rejestracja ->>

Podczas konferencji głos zabiorą:

insp. Grzegorz Baczyński – Dyrektor Głównego Sztabu Policji KGP

Iwona Michniewicz – doktor nauk o kulturze fizycznej, założycielka i pierwsza Prezes Ratownictwa Wodnego Rzeczpospolitej

Leszek Marzec – ratownik medyczny, strażak, Powiatowy Koordynator Ratownictwa Medycznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu

Krzysztof Gralik – Główny Specjalista, Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego, Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych, Starostwo Powiatowe Otwock

mgr Adam Gorgol – ratownik medyczny, wykładowca w Zakładzie Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Lublinie

dr Michał Piekarski – adiunkt w Zakładzie Studiów nad Bezpieczeństwem, Instytut Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego

Proponowane zagadnienia tematyczne :

  • Systemy łączności
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
  • Bezpieczeństwo – publiczne, transportu, obiektów, danych
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
  • Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
  • Aspekty prawne

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
  • funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
  • koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa

Zapisy: http://pirbinstytut.pl/index.php/zarzadzanie-kryzysowe-w-polsce-30-01-2018

This post was written by